INFORMACJA O SZKOLE PODSTAWOWEJ W ŁUBNIANACH W JĘZYKU
ŁATWYM DO CZYTANIA- ETR.
Publiczna Szkoła Podstawowa w Łubnianach znajduje się przy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej.
Adres:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Łubnianach
Opolska 51
46-024 Łubniany
Główne wejście do szkoły prowadzi od strony Orlika; drugie wejście od boiska asfaltowego, posiada wjazd dla wózków inwalidzkich.
Dyrektorem Szkoły jest Pani Wiesława Palt.
W szkole zatrudnieni są nauczyciele, pracownicy sekretariatu i obsługi.
CZYM ZAJMUJE SIĘ PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA W ŁUBNIANACH?
W szkole zajmujemy się kształceniem i wychowywaniem dzieci w wieku 6 -14lat.
Zajęcia odbywają się pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku.
JAK SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ?
W celu kontaktu zapraszamy do szkoły od poniedziałku do piątku.
Godziny pracy sekretariatu 8-15.
KONTAKT TELEFONICZNY : 774215009
ADRES E-MAIL: psp.lubniany@lubniany.pl
Adres:
Publiczna Szkoła Podstawowa w Łubnianach
Opolska 51
46-024 Łubniany

