logo_male2

Szanowni Rodzice
w związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty w celu zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, informujemy o zmianach organizacyjnych dotyczących rekrutacji do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Łubnianach dla których organem prowadzącym jest Gmina Łubniany. Zmiany dotyczą sposobu dostarczania do szkół dokumentacji.

Dokumenty rekrutacyjne można dostarczać w formie:

  • skanów ,
  • fotografii,
  • informacji mailowej,
  • korespondencji na epuap,
  • papierowej (tradycyjnej).

Dokumenty rekrutacyjne proszę dostarczać:

  • na adres mailowy szkoły psp.lubniany@lubniany.pl( skany , fotografie)
  • na skrzynkę epuap (skany, fotografie)
  • do szkolnej  skrzynki pocztowej wyłącznie w godzinach pracy szkoły tj. od 800 – 1300 (papierowa dokumentacja)

Zalecamy zachowanie ostrożności i wszelkich zasad bezpieczeństwa podczas wysyłania wiadomości zawierających dane osobowe a zwłaszcza dane wrażliwe.  Rekomendujemy wysyłanie wiadomości w formie zaszyfrowanej.

Po ustaniu zagrożenia będzie możliwe uzupełnienie dokumentacji w postaci papierowej.

Szczegóły dotyczące rekrutacji, zasad i terminów znajdują się w zakładce Rekrutacja 2020/2021.

W przypadku pytań proszę się kontaktować  dyrektorem szkoły/przedszkola pod numerem 774215009w godzinach od 9.00 – 13.00 od poniedziałku do piątku.

 

                                                                                         Z poważaniem

                                                                                         dyrektor szkoły

                                                                                          Wiesława Palt

Skip to content