Szanowni Rodzice
w związku z czasowym ograniczeniem funkcjonowania jednostek systemu oświaty w celu zapobiegania, przeciwdziałania i zwalczania COVID-19, informujemy o zmianach organizacyjnych dotyczących rekrutacji do Publicznej Szkoły Podstawowej im. Powstańców Śląskich w Łubnianach dla których organem prowadzącym jest Gmina Łubniany. Zmiany dotyczą sposobu dostarczania do szkół dokumentacji.
Dokumenty rekrutacyjne można dostarczać w formie:
- skanów ,
- fotografii,
- informacji mailowej,
- korespondencji na epuap,
- papierowej (tradycyjnej).
Dokumenty rekrutacyjne proszę dostarczać:
- na adres mailowy szkoły psp.lubniany@lubniany.pl( skany , fotografie)
- na skrzynkę epuap (skany, fotografie)
- do szkolnej skrzynki pocztowej wyłącznie w godzinach pracy szkoły tj. od 800 – 1300 (papierowa dokumentacja)
Zalecamy zachowanie ostrożności i wszelkich zasad bezpieczeństwa podczas wysyłania wiadomości zawierających dane osobowe a zwłaszcza dane wrażliwe. Rekomendujemy wysyłanie wiadomości w formie zaszyfrowanej.
Po ustaniu zagrożenia będzie możliwe uzupełnienie dokumentacji w postaci papierowej.
Szczegóły dotyczące rekrutacji, zasad i terminów znajdują się w zakładce Rekrutacja 2020/2021.
W przypadku pytań proszę się kontaktować dyrektorem szkoły/przedszkola pod numerem 774215009w godzinach od 9.00 – 13.00 od poniedziałku do piątku.
Z poważaniem
dyrektor szkoły
Wiesława Palt